søndag 26. februar 2017

Glad nyhet og giveaway!

Jeg er så glad og stolt, for at jeg er blitt med i Papirdesign sitt fantastiske dt-team.
Nå venter et nytt scrappeår, og jeg håper at kreativiteten vil blomstre.


Jeg har laget dette kortet, som jeg vil vise dere.




I overskriften lovet jeg dere en Giveaway :-)

Hva må dere gjøre?

1. Legg dere til som følger på Papirdesign.
2. Legg dere til som følger her hos meg.
3. Kommenter i bloggen min.
 
 
 
Gjør du dette, kan du vinne disse to flotte stemplene.
Stol på meg- PD 13791  Evig vennskap- PD 13811
 
Jeg trekker en vinner mandag den 6 mars.
Håper dere vil være med!

Takk for at du tok deg tid til å kommentere og besøke!

Merete
 

8 kommentarer:

Heidi sa...

Gratulerer som DT :) Kjempefint kort.

Juls sa...

Stunning xx

Elisabeth sa...

Gratulerer så masse Merete ☺

Kristine Henanger sa...

Så utrolig nydelig kort du har laget ♥
Og gratulerer så masse med DT plass :D

Klem

Siwert sa...

Gratulerer med DTplass :)
Nydelig kort du har laget ♥

Kristin Langnes sa...

Gratulerer så masse og så nydelig kort du har laget!

Pinklady 68 sa...

Gratulerer med DT plassen! Du lager mye fint Merete...kos deg masse:-)
Ha en fin helg!

Klem Laila.

Gina sa...

Gratulera så mykje :) Skjønt kort du har laga :)