fredag 21. november 2014

Melkehjerter!

Jeg har dekorert denne melkehjerteeska med papirer fra Pion.
Kanelstang, kongler, barkestjerne og blonder fra Live and love Crafts.
Stjerne og bladdies fra Sizzix.
Engel, bjeller, blomster og chipboards fra Woc.
Jeg har embosset med Frantage, det ble skikkelig lekkert!
Ellers har jeg brukt Gesso og crackle Paint.





Jeg plages veldig med å få fine,klare bilder.
Her oppe i nord er det snart mørkt hele døgnet.

Jeg har levert til Kreativ scrapping blogg - Jul/snø
Vintageutfordring - engler
Scandinavia paper fun - julebidrag

10 kommentarer:

Juls sa...

Just beautiful :-) xx

Inger Harding sa...

Wowww enda en nydelig og lekkert pyntet eske!! I like :)
Kjedelig med dårlig dagslys når man skal ta bilder ja. .
Et lite tips: dersom du har Photoshop kan du redigere mye på dårlig lys på bildet med f.eks eksponering og høylys i redigeringsmenyen. Må gjøre det med nesten alle bildene mine når det er dårlig med dagslys.
Ha en riktig fin helg!
♥ klem, Inger

Tindaloo sa...

nydelig eske! supre detaljer, elsker frantage :)

mettepip sa...

Å, kjære deg Merete - den var utrolig nydelig! Så spekket med lekre detaljer og i nydelige duse toner.
Tusen takk for at du deltar hos oss i Vinatage Utfordring, og lykke til!
klem fra
Mette - DT

Sabrina aka Chaosküken sa...

Can't stop staring at your beautiful creation... vintage in perfection.

xx Sabrina

Hanna sa...

Åååh så vackert! Detaljerna är så fantastiska att man tappar andan, du är så duktig!

Stor kram,
Hanna

Camilla sa...

Nydelig melkehjerteeske. Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Kreativ Scrapping!

Bente Årstad sa...

Nydelig eske du har laget,
klem bente:)

Unni A sa...

Herlighet så lekre esker du har laget! De er så nyyydelige alle sammen, så lekre farger og vakre detaljer! WOW!!!
klem Unni

Passion 4 Papercrafting sa...

Lekker dekorert eske!
Tusen takk for at du bidrar på julebidrag-utfordringen hos Scandinavia Paper Fun.
God Jul fra DT Vibekke