lørdag 18. oktober 2014

Kalender/ smykkeskrin








Hei,og god lørdag alle sammen som er innom bloggen min.
Jeg har laget en kalender av fyrstikkesker. Dvs, jeg laget den i rosa papirer fra Maja. Ikke noe særlig julestemning over denne ;)
Tenkte at den kunne brukes til et lite smykkeskrin med 24 esker.
Jeg har brukt perler fra Panduro til håndtak, blomster og bånd fra Woc og Storyteller, blonder og bur fra Live and love Crafts. Diverse stempler.
Jeg har laget den av de minste fyrstikkeskene, nå skal jeg sette i gang med en størrelse større.

Klem fra Merete

4 kommentarer:

Karin Dahl sa...

Så utrolig lekker kalender/smykkeskrin:)
Her var det mange fine små detaljer.
Ønsker deg en fin lørdag:)
Clemzy Karin D

Pinklady 68 sa...

Fantastisk lekkert!! Nydelig pynt over alt:-) L E K K E R T!!!
God helg:-)

Klem Laila.

Inger Harding sa...

Wowww så nydelig!!
Super lekkert pyntet!
Fortsatt god helg :)
~Inger

Margareth sa...

Å så nydelig ;) klem