fredag 23. april 2010

Dåpskort!






















Fra konfirmasjonskortrushet, så har jeg nå laget dåpskort til lille Karoline.
Teksten har jeg skrevet på innsiden av kortet.
Papirer fra 3ndy, tekststempler fra Kort og godt(tror jeg..).
Jeg har som vanlig;) sydd fast panelene med symaskinsøm.
Blomster, glitter, bling og en nydelig charms. Bak den står det " made for an angel".
Friday sketchers har en flott skisse som jeg har brukt.
Simon says stamp-Things with wings
Sweet stampin challenge blog-In stiches
Charisma cards challenge-Quote me

17 kommentarer:

Angella sa...

Så utrolig flott dette kortet ble:)
Morsom brett...den må jeg prøve:)

Angella

Bodil sa...

Kjempefint kort. Likte så godt at innsiden er en del av forsiden :)
Ha en fin helg :)

Anonym sa...

Oh what a totally gorgeous card!
I love your sweet image!

Hugs Jannie

Chelsea sa...

Wow, gorgeous card. So precious with the image and soft colors. ~Chelsea

Pinklady 68 sa...

Et nyyyydelig dåpskort, Merete!
Fin brett på forsiden og lekre mønster ark!

Ha en riktig god helg! KLem Laila.

Siril sa...

Dette kortet var helt nydelig!Likte bretteteknikken kjempegodt, vet du om noen tutorial på denne eller kanskje du kan forklare hvordan du har gjort det?

Ønsker deg en strålende helg!

Hilsen Siril=)

Anonym sa...

åh, disse papirene fra 3ndy er en fryd å jobbe med :-) utrolig flott kort med smart løsning!

Papirdilla sa...

Helt nydelig kort! Lekre farger.

Ha en fin kveld:)

Klem,
Hanne

Maya sa...

Nyyyydelig kort!!
Så vakkert design og papirene er jo bare så lekre!
Tusen takk for at du er med å støtter Amigos de Parral :)
Go`klem fra Maya :)

Faye sa...

This is an absolutely adorable card, the detail is amazing. Thanks for playing at Sweet Stampin. x

Mette W. Sørensen sa...

Så flot, så sødt og så levende, de børn ser så søde ud.
Rigtig god weekend

Hege-Annie Simonsen sa...

Nydelig! :)

Filharmonica sa...

Så nydelig dåpskort du har laget! Gleder meg til å bli kollegaen din i Vintage utfordrings DT :-)

marit80 sa...

For et nydelig dåpskort, rett og slett vakkert :)

Har en utfordring til deg i bloggen min :)
Klem...

Siril sa...

Tusen takk for tilbakemelding på bretteteknikken! Har lagt meg til som følger inne på siden din, her var det mye å bli inspirert av!

Ønsker deg en strålende dag=)

Siril.

email: Steph@SimonSaysStamp.com sa...

The kids on the front look so sweet! I like the way the card opens. Great job stitching, too!

Thanks so much for entering the Simon Says Stamp Challenge!!!

-Sarah

debby4000 sa...

Oh gorgeous card, fab image.
luv
Debby