fredag 30. april 2010

Bryllupskort

















Nå er det snart tiden før det store rusjet da mange skal gifte seg, og da er det godt å beg litt tidlig med kortene.
Jeg har malt dette nydelige stemplet fra Lili of the valley med distress.
Er de ikke yndige? smelt....
Jeg har også pynta de med glitter og hvit liquid pearls.
Papirer fra MME, tekststempel fra Stempelglede, roser fra Wild orchid craft og perleswirler fra Prima. Hjertebånd fra Panduro.Glitterhjerte fra MF. Symaskinsøm.
Jeg har levert kortet til disse utfordringene:
Lili of the valley-Here comes summer
Stamptacular sunday-"Sew" special

18 kommentarer:

Mim... sa...

Som vanligt helt underbart kort du ger så mycke inspiration så det finns något i min blogg till dig.

Torill sa...

Så flotte kort du lager!! Skikkelig deilig vintage/shabby!!
- og takk for at du ville være med på candyen min!
og lykke til med vintageutfordringene - jeg gleder meg til å følge med:0)
Ha ei flott 1.mai!!

RitaK sa...

Så mange flotte kort du lager! Og dette bryllupskortet var jo rett og slett helt bedårende nyyydelig :-)

Gemma sa...

Such a sweet card, the colours and the stamp are so well fitted, lovely all over. Thank you for joining us at SSC this week, Gemma

Sol sa...

For et nydelig Bryllupskort! Du fargelegger helt herlig! Lekkert pyntet og softe farger... WoW :)

Anne Bente sa...

åh.................hvor er det smukt

Pinklady 68 sa...

Du lager bare de lekreste kortene, Merete! Nøyelige farger og så flott med sømm. Du er en rester med symaskinen også:-) Såååå nydelig motiv malt med distress!!! Nok et helt utrolig vakkert kort!

Klem Laila.

Beata Ewa sa...

Utrolig lekkert!!! Søtt og romantisk.

Ha en flott helg :)

June sa...

Nydelig kort! Selger du?

Skraptacular Designs sa...

ABSOLUTELY BEAUTIFUL! This card is amazing and I love the image you have used! This tamp is a must have for me...I have been looking for a cute wedding stamp and this is the one!

You've done a fabulous job with this card! Whoever it was created for will be thrilled to get it and I'm sure will cherish it forever...

Thanks for joining us at Stamptacular this week! Hope you'll join us for some more challenge fun again soon!

Hugs,
Priscilla

Therese sa...

Aldeles bedårende disse to. Har det samme stemplet liggende ubrukt og må se å få brukt det, det er jo bare så nydelig. Kortet ditt er kjempe herlig. :) Klem

Mette W. Sørensen sa...

Så yndigt og virkelig romantiske, så skønne detaljer... flot flot

Marianne-db sa...

WOW, Merete!!! Fantastisk nydelig!! Det stempelet var såå nydelig, det må jeg nok se å få tak i. Du har pynta kortet så fint med mange fine detaljer. Dette er det fineste kortet jeg har sett på lenge! Tusen takk for at du deltar hos Stamptacular, håper du følger oss videre neste uke også!
Ønsker deg en fortsatt fin helg!
Klem Marianne

Åse-May sa...

Nydeligt kort. Har nettopp kjøpt meg stempelet, og gleder meg til å ta det i bruk.....:)

Pelle R sa...

WOW for et fantastisk nydelig kort, du må ikke bli overrasket om du ser en lift, eller noe som ligner en lift av dette kort i bloggen min endag.
Heldig er den som får ditt ja!!!

June sa...

Er kortet solgt? Er veldig intressert i å kjøpe dette kortet.. Kan vi evt korrispondere over mail?
june.halvorsen.m@gmail.com

Lorraine A sa...

Gorgeous card :-) I love this image and the colours and embellies you used are fab :-)

I am sure Domi will love to receive this card :-)

Thanks for joining in this special Simon Says Domi's Wedding Challenge :-)

luv
Lols x x x

Randi Th. sa...

Nydelig kort og lekkert pyntet!

Ha en fin dag!

-klem-