onsdag 8. juli 2009

Ferietur



I morgen tidlig reiser jeg og min yngste datter til Bulgaria,
nærmere bestemt Sunny beach.
Vi skal bo på et hotell som ligger 2 km fra selve "sentrum".
Er spent,for det er første gangen vi reiser dit,men vi får
forhåpentligvis både sol og varme.
Og så får jeg bade:))
Her på Senja har vi hatt det kaldt hittil i sommer,men
idag er det 15 grader og sol. Kanskje sommeren kommer hit og..
Jeg ønsker alle mine bloggvenner en fortsatt fin sommer der
dere er.
Klem fra Merete

3 kommentarer:

Merethe sa...

Åh det ser forfriskende deilig ut... Her på vestlandet har vi sikkert brukt opp sommeren alt;-( Nå er det lyn og tornen og litt regn. Håper det endrer seg litt;-)
Håper dere får en skikkelig flott tur.
Stor klem fra navnesøster Merethe

Hege-Annie Simonsen sa...

Håper dere har det skjønt på ferie! :)
De siste dagne har det vært fantastisk varmt her i nord - men det skulle jeg vel ikke si, nå som dere har reist bort! ;) Kos dere masse!!
*Sommerklem*

Merethe sa...

Heisann
Håper ferien er strålende flott...
Der ligger en liten ting til deg i bloggen min,-)
Ha en fin dag;-)