søndag 29. august 2010

Telyskort

























Igår kom jeg og mamma tilbake fra en 14 dagers ferie i Alanya, Tyrkia.
Vi har hatt det flott, og VARMT!!!
Det har vært 14 dager med bading i havet som var noen og 30 grader..
Temp i lufta var så høy at det tok noen dager før vi "ble vant" til den..
Men det var herlig for en nordnorsk kropp å få brunfarge.
Maten der var utrolig god, så klærne er blitt litt trange;))
En ting er sikkert,jeg skal tilbake til Tyrkia.

Dette telyskortet laga jeg før jeg reiste.
Har sett de i forskjellige blogger, og den var artig å lage.
Blir nok flere av den sorten.
Papirene jeg har brukt er fra Pion design, tekststempel fra Papirloftet.
Jeg har brukt to små magneter for å holde bretten på plass.
Stamp and create-Flowers
Wild orchid challenges-Make it sparkle

23 kommentarer:

Marit Pedersen sa...

For et nydelig kort. Fargene og designet falt jeg pladask for. Tusen takk for inspirasjonen :) Har lagt inn lenke til deg fra min blogg, håper det er i orden. Ha en fin søndag :)

Papirskreppa sa...

Nydelig kort :) Og velkommen hjem til deg og Liv. Heldig som har hatt fint vær. Men vi skal ikke klage. Har hatt nydelig vær lenge nå.Gleder meg til å treffe dokker.

Lisbeth sa...

Kjempenydelig kort,Merete!!!
Har igjen å prøve meg på disse:0))
Klem fra meg

Pink lady sa...

Et lekkert telys-kort, Merete!!!!!
Nydelige blomster, flott Tilda og lekre farger!
Høres ut som dere har hatt en fin ferie. Godt med sol og varme:-)

Ha en fin søndag!
Klem Laila.

Rønnaug S. sa...

Vakkert, vakkert og vakkert. Har ikke prøvd Te-lyskort enda. Men dette inspirerer virkelig.

Kjekt å høre at Tyrkia er en bra plass. Skal dit på studitur om litt over tre uker. Har sommerfugler i magen og gleder meg veldig!

bojose sa...

Nydelig telys-kort, så nydelig pyntet :)
Ha en fin dag, klem :)

Pia sa...

super nydeligt tekort, så lækkert motiv og farver du har brugt

Gry-Beate sa...

Nydelig kort!!Super flotte fager og dekorering!
Høres ut som en knall ferie.

;0)Gry-Beate

Gry-Heidi sa...

Disse telyskortene er så dekorative! Dette var utrolig flott, både i farger, motiv og pynt !

Klem :o)

Lene Aase sa...

Hei Merete og velkommen hjem:)
Så lekkert te-lyskort du har laget og nydelig pyntet!!! Kjempesmart med den tagen!
Klem fra Lene:)

mettepip sa...

Hørtes deilig ut med Tyrkia-ferie Merete, men hadde nok vært lit i varmeste laget for meg;)
Lekkert telyskort du har laget. Nydelig tag med vakkert malt motiv.
Ønsker deg en fin uke!
klem fra
Mette

papirdilla sa...

Nydelig telyskort. Så lekkert dekorert. Kjempesøtt stempel som er nydelig fargelagt.

Ønsker deg ei fin uke:)

Klem,
Hanne

Riet sa...

So wonderful Merete,I love the image and the colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.xx

Juls sa...

so beautiful and creative! Love the soft blue! Hugs Juls

Inger Marie sa...

Hei og velkommen hjem :)
Lekkert kort du har laget i lekker farge:)
Nydelig tag og flotte detaljer.
Ha en fin mandag!
God klem

Benita sa...

Rå-lækkert kort! Måske skulle jeg forsøge mig med sådan et kort - for det er godt nok flot!

elsi67 sa...

Så lekkert telys-kort du har laget!! Nydelig :) Takk for at du er med på WOC utfordring ♥

Wenche sa...

Så utrolig lekkert, Merete!!! Et nydelig telyskort og vakkert pyntet. God ide med Tilda på en tag!!
Go'klem fra Wenche :0)

Anne sa...

Så utrolig flott og lekkert dette var! Har tittet litt på de andre kortene også, du er veldig talentfull! :)

Kom gjerne innom bloggen min en tur, jeg gir bort en liten candy som du kanskje vil være med på. :)

Klem, Anne.

Hanna sa...

Så fantastisk nydelig♥ Dette var skikkelig vakkert, Merete! Jeg likte fargene, og jeg elsker "sammensettingen" din!:) This was just beautyful!:)♥

Tusen takk for kjempekoselig kommentar fra deg! :) Veldig koselig! Og ja, før vi vet ordet av det, så er vi på samme scrappetreff;) Hihi, vi kommer nok til å gjøre det vettu!;) *Smiler!* Hadde vært koselig og inspirerende for meg!

Ha en fin kveld ♥ Klem

Guro sa...

Nydelig!!! Kjempefine farger og utrolig flott pyntet :-)
Klem

Heidi sa...

Gorgeous creation! I love the bookmark. Beautiful flowers! Thank you for playing along with the Stamp and Create Flower Challenge.

Chris Olsen, Glowbug sa...

What stunning gift packaging!! I love the Tilda tag and your design. Thanks for joining the Stamp and Create flower challenge this month.